Het grootste verschil tussen organisaties zit vaak in het personeel. Zijn zij gemotiveerd? Kundig? Gedreven? Resultaatgericht? Klantvriendelijk? En werken zij met plezier? Betrokken? Kunnen zij de hoeveelheid werk aan? Kunnen ze met jou, hun collega’s én jullie klanten door één deur? Een hele opsomming. En het vervelende is, dat als één competentie niet goed is, dit invloed zal hebben op de sfeer, de resultaten én de klanten.

Heb jij het gevoel dat er meer uit jouw team te halen valt, of heeft jouw team zelf behoefte aan een training, laat het mij weten. Samen kunnen we overleggen wat er mogelijk is. Ik verzorg diverse maatwerktrainingen op het gebied van communicatie, klantgerichtheid, sales of teambuilding.

Wat klanten zeggen

“Hey meneer, waarom biedt mijn baas jou hier geen vaste baan aan?”

Een cursist na de training professioneel verkopen.

“We hebben al vaak trainingen gehad, maar nog nooit van een trainer die zoveel verstand had van ons wereldje.”

Een inkoper van oud ijzer.

“Volgens mij vindt u uw werk heel leuk. U straalt als u lesgeeft. We hebben veel geleerd en veel gelachen. Dank u wel.”

Een cursiste na de training klantgericht verkopen.